esmaspäev, 6. jaanuar 2014

Minu 2013

Need, kes mind lähemalt teavad, teavad ka seda, kui väga mulle meeldib plaane teha ja oma plaane ning hilisemaid tulemusi hiljem analüüsida. Njaa... :)

Niisis ei ole küsimustki, miks täna siia selline postitus tuleb. Eks ikka selleks, et möödunud aastale pilk peale heita ja algavasse aastasse uued eesmärgid seada!

Need, kes huvituvad pigem minu kätetööst, heitku pilk sissekande esimesele poolele, kuhu olen välja korjanud tähtsaimad hetked ja kauneimad tööd 2013ndast aastast.

Need sõbrad, keda aga ka minu muud tegemised huvitavad - heitke pilk ka postituse teise osasse!


Ehted aastal 2013

2013. aasta möödus minu jaoks ühe pärlikoolituse, kolme laada ning mõneti natuke harvade pärlihetkedega. Jah, seda meisterdamise aega võiks alati rohkem olla :)

Siin on aga mõned minu meeldejäävaimad tööd möödunud aastast:

Lõpuks ometi leidsid kasutus 2012. aastal Egiptusest toodud türkiishelmed



Sõbranna Kaire meisterdis - libliksõrmus!





Pilvisest Saaremaast innustust saanud käeehe

Shamballa käevõrud - minu möödunud aasta hitt! (nii tellimuste kui ka enesearengu ja uue tehnika omandamise osas)






Mõned fotod laatadest...

AniMatsuri 2013

Viru nikerdaja 2013

Ja minu ehetest Võru Turismiinfokeskuses (mine ja uudista!)

Vot sellised olid siis minu säravaimad hetked pärliaastast 2013 :D

Siin aga siis mõned eredaimad hetked ka muus elust-olust...

...kevadiseks suursündmuseks oli loomulikult bakalaureusetöö valmiskirjutamine ja selle A-le kaitsmine...

...ja bakalaureuseastme pidulik lõpetamine koos Sanderiga ning teiste armsaks saanud kursakaaslastega!

Suvi täis sõpru ja toredaid sündmuseid...

...ning minu imearmsas Võrumaa suvilas pere juures viibimist :)

Suvine närveldamine MA sisseastumiskatsete saatel ja edukad tulemused ning uued algused uuel erialal...

...ning sügisene nauding õpingute ja töö vahelisel puhkusel New Yorgis!

Töö vaheldumisi lõbuga...

...ja aasta tipuks kõige suurem ettepanek kõige kallimalt inimeselt :)

Vot selline oli minu aasta :)
Muidugi mahtus kõige selle vahele veel hulgaliselt toredaid sündmuseid, palju välismaalt kodumaale külla tulnud sõpru, pere soojus ja armsa õega koos veedetud aeg ning lumised nõlvad vaheldumisi päikserohkete rannailmadega! Ja muidugi ka tubli kogus tehtud tööd :D

Järgmise aasta sihid on paika pandud ning eesmärgiks on olla õnnelik :) Tundub, et vaid nii olen ka tõeliselt asjalik ning võimeline ka teistele rõõmu valmistama.

Niisiis tuleb aasta...

....uue täitsa-oma-kodu otsingute mõjuväljas...

...ning pilvede peal unistades (ja planeerides!) :)


Soovin teile uueks aastaks
palju õnne ja armastust, 
unistuste täitumist, 
võrratuid projekte 
ning aega 
oma kallite inimeste keskel!



Kohtumiseni juba järgmises postituses!


Ikka teie,
Helena








Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...