pühapäev, 12. jaanuar 2014

Anna oma hääl minu töödele!

Kaunist lumist pühapäeva!

"Omal ajal" sai tehtud päääris palju ehteid seemnehelmestest - nendest pisikestest ümmargustest pärlikestest, mis kangesti maha pudeneda ning põrandapragude vahele ära kaduda tahtsid :) Praegu näen kõikjal kauneid soutache-tehnikas valmistatud ehteid, kus on just needsamad seemnehelmed kasutuses, kuid nendega valmistatud armsaid pärliloomi või -lilli paraku enam nii vabalt ei kohta. Seetõttu on tohutult vahva, et Helmehaldjas on taaselustanud seemnehelmeste võlu läbi toreda konkursi, kus osalen ka mina oma töödega, millele olete oodatud häält andma! :)

Kuidas hääletada? Loe siit:

Kliki SIIN ja vajuta "Like" või "Meeldib", et anda oma hääl minu tööle nr 1:


Kliki SIIN ja vajuta "Like" või "Meeldib", et anda oma hääl minu tööle nr 2:


Kliki SIIN ja vajuta "Like" või "Meeldib", et anda oma hääl minu tööle nr 3:


Suur aitäh Sulle 

Kas mäletad ka ise, millal viimati midagi toredat oma kätega meisterdasid?


Helena :)





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...