pühapäev, 15. detsember 2013

Jäine tuul

Just nii passib minu arvates iseloomustada hiljuti valminud mustvalget Evita-stiilis ehet (allpool). Selle valmimislugu oli tegelikult tõeliselt pikk - nimelt kohtusin ma kevadisel glämmilaadal Dianaga, kes märkas minu ehete seas järjekordset Evita beežikat peaehet ning avaldas soovi endale ka üks selline must-valgetes toonides saada. Ja nii ta siis selle saigi - detsembrikuu hakul... :) Ta õnneks ise muidugi alguses juba mainis ka, et tegelikult pole tal kiiret ja tehku ma siis kui saan. Ja nii ma siis olengi pidevalt kõik kiiremad tööd ja tegemised ettepoole tõstnud. Aga vähemalt sai see nüüd lõpuks valmis ja on kenasti Dianani jõudnud.

Seekord oli mul endal eriti hea meel veel selle üle, et valisin pärliteks pisemad pärlid, mistõttu hoiab ehe kenasti peadligi.


Muide - kutsun teid üles andma oma hääl minu võistlustööle Kuukivi Helmepoe Facebooki-lehel!
Selleks kliki SIIN ja pane pildi alla "Like" või "Meeldib" :)

Minu võistlustöö on selline:


Ja ongi teile taas väike ülevaade minu tegemistest antud :)

Muud juttu veel nii palju, et alanud on jõulupidude ja kärmete tööde (mitte et koguaeg poleks kiire :) ) aeg, mille jooksul olen jõudnud juba ära käia kahel jõulupeol ning ühel jõulusöömingul koos sõpradega. Ees ootab tihe töönädal, kuhu mahuvad vahele ka mõned koolitööd (muideks - järgmise semestri ained on mul kõik juba valitud ja paigas! tõotab tulla väga tore poolaasta!) ning seejärel siirdun jõule pidama koju, Võrumaale, ning oma noormehe vanematekoju, Saaremaale. Hõissa jõulud!

Teile aga soovin samuti mõnusat ja lumist pühadeaega!
Pange ikka piparkookidele palju glasuuri ka :)

Teie Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...