laupäev, 30. november 2013

Ülevaade

Asi on hapuks läinud – eelmine postitus sai tehtud 2. septembril ja siis algas kool...sellest saati on minu aeg läinud põhiliselt tööasjadele ja õppimisele. Vahel olen õppeajast vabadel nädalavahetustel jõudnud ka Võrumaale vanematele külla, Saaremaale ning käinud taaskohtumas ka Ameerikamaaga. 

Ehete teemal on toredaks uudiseks see, et minu ehted on saanud vahepeal kättesaadavaks ka Võru Turismiinfokeskuses, veidi vähem toredamaks uudiseks aga see, et viimase paari kuu jooksul pole ma palju pärleid ja traati kätte saanud võtta...aga üritan seda viga nüüd parandada! Jõulud on tulekul ja millal veel kui just siis teha oma lähedastele oma kätega ehteid! Tundub, et sel korral ma vist enne jõule pärlikoolitusi tegema ei jõua, kuid ehk saan omale paar vidinat valmis meisterdatud. Eks näis!


Allpool natuke pildimaterjali minu vahepealsetest tegemistest :)

Septembri lõpus jõudsin oma ehetega Tartu Tamme Gümnaasiumis toimunud AniMatsuri 2013 festivalile. Üritus oli sarnaselt eelmisele aastale ka seekord muidugi ülilahe! Vaata eelmise korra emotsioone täpsemalt SIIT!

Kui septembri lõpus Ameerikasse jõudsime, oli Halloween juba alanud... nad võtavad seda asja seal ikka väga-väga tõsiselt!

Ilus Central Park jääb kauaks minu südamesse koos väikeste oravate, imeliste sildade ja rahustava rohelusega :)

Soov käia ära Rockefelleri katusel tuli minu südamesse aastal 2011 selle postitusega...

Enne ärasõitu valmis taas üks uutes värvides Shamballa käevõru - seekord sinine!

Helena helmenurga ehted said enne pikka ärasõitu Võru Turismiinfokeskusesse saadetud. Kuuldavasti on praeguseks hetkeks kõik sealsed käevõrud juba ära ostetud....kiirusta, kui tahad ka endale sealt miskit põnevat saada! TIK on avatud E-R 10-17, aadressil Jüri tn 12, Võru.

Ja kui kohe kuidagi sinna ei satu, võta ühendust minuga aadressil helenahelmenurk@gmail.com või surfa minu veebipoes :)

Muuhulgas valmisid TIK-i jaoks sellised ehted...
Türkiis

Valged helbed

Tähelend



Vot selline sai seekordne ülevaade minu tegemistest. 
Soovin teile ohtralt jõuluootust ja palju päkapikke! (homme on siiski juba esimene advent)

Kohtumiseni järgmises postituses!
Teie Helena


Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...