esmaspäev, 2. september 2013

Sügise tulek

Heihoo!

Sügis käes, sügis käes -

lehti muudkui langeb!
Talvetaat peagi toob

kaasa lumehanged...

...laulsime me alati sügisel muusika tunnis.

Alles eelmisel nädalal kirusin ma palavat ilma ning ennast, et maika asemel hoopis pikkade varrukatega särgi selga olin ajanud. Täna aga padistasin märgade varvastega koju ning asusin Coldrexi rüüpama. Vot sulle siis ootamatut sügist.

Aga tegelikult pole sel hooajal häda midagi. Olgem õnnelikud imelise lumise talve ning pika sooja suve eest, mil sai nii mõndagi korda saadetud! Kuigi kool on ukse ees, võtan ma seekord sügist kui rahuliku hooaja saabumist - ilus ilm ei tekita enam süümepiinu, kui toas istun, ning suveürituste graafik asendub peagi pika ja kauaoodatud puhkusega.

Uued tuuled puhusid minu sügisesse lisaks toredatele tellimustöödele ka laheda koostööpakkumise. Kui kõik on kenasti ja asi käima läheb, räägin sellest teilegi täpsemalt :) Seniks aga pöidlad pihku!

Täna panen teile siia piilumiseks aga ühed vahvad kirjumirjud kõrvarõngad - justnimelt sügiskirjud. Tegemist on türkiishelmestega, mille sain 2012. aastal Egiptusest, Sharm-el-Sheiki käsitööturult. Olen kaua mõelnud, mida nendega küll korda võiks saata, ning ega polegi midagi otseselt välja mõelnud :D Aga kuna olen siin mõnda aega juba lihtsamat tüüpi ehete meisterdamist harrastanud (rohkem kantavad), siis otsustasingi teha ka sellised lihtsad kõrvarõngad. Eks kivi räägib juba enda eest.



Kui soovid neid kirjumirjulisi endale saada, anna mulle endast märku! Sinine ja roheline on muide sel hooajal moes ;)
helenahelmenurk@gmail.com

Hind 6 €
Konksud niklivabad

Muidu aga - järgmise postituseni! :)

Teie sügisene Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...