esmaspäev, 18. august 2008

Snakelike

Selline usjas kett valmis ema vanadest klaaspärlitest, mis said kunagi Poolast toodud, kui mu isa sealses klaashelmeste tehases töötas. Kujutate ette! Praegu oleks mu unistus minna sellisesse kohta. Ma sain selle tegelikult hiljuti teada, et isa mingi aeg seal töötas, aga töö iseenesest olevat raske olnud, sest pidev kuumus väsitas kohutavalt ära.
Ketist rohkem ei oskagi vist midagi rääkida. Kasutasin hõbetraati ja suurte klaaspärlite vahele lisasin keskmise suurusega hõbedaid seemnehelmeid. Need hõbedased helmed on iseenesest väga kenad ja kasutan neid tegelikult harva, sest varsti saavad nad mul otsa ning kuna nad on pärit Pihkvast, ei usu ma, et üldse veel selliseid pärleid endale saan. Vot tak.


Järgmine postitus tuleb alles mõne aja pärast. Loodetavasti leian uusi ideid ja oskan teid siin oma loominguga üllatada. Kuigi praegu on mul küll tunne, et kirjutan siin rohkem iseendale.
Hakkan blogile rohkem reklaami tegema, kui siin midagi asjalikku ka juba on, nt müüginurk, fotoalbum jms

Seniks päikest kõigile!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Liisu:
issand, me peame nende ehetega ikka pilte tegema. täna sain yhe tyki musta kangast ja siis homme toob andres mulle yhe pimestava lambi. ja siis mul yks väike mõte missuguseid portreekaid teha. ;) ja siis võime korraga su ehetest ka pilte teha. uudis uudis ma otsustasin ka oma blogi teha... foto blogi. ma mega pärdik noh :D liisuphoto.blogspot.com mul juba tykk aege keerles see mõte peas tegelt. nyyd pean seda järgi hakkama täitma. :P eks näis kaua mul ka viitsimist

Liisu Tool ütles ...

muutsin kasutaja ära. eelmine sai kogemata vale google kasutaja peale. oleks minu jaoks liiga keeruliseks läinud see sisseväljasissevälja logimine :P segadusse ajas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...