teisipäev, 2. september 2008

Mermaid

Selline merehõnguline komplekt valmis enne ja pärast Soome reisi. Viimasel ajal on mul tekkinud probleeme idee lõpuleviimisega - ma kujutan ette, milline tulemus peaks olema, kuid ei suuda korraga selleni jõuda. Ehk siis palju ülesarutamist ja uuestitegemist. Aga tulemus on seda väärt. Varsti on tulekul sissekanne ühest kuldsest komplektist, mis on veninud just sama probleemi tõttu.
Antud komplektis kasutasin esmakordset oma uut vasktraati. Värv jäi heledaks, kuna ei kasutanud oksiidi. Kuna mul pole seda. Veel. Igatahes - lisasin ühed huvitavad lehekesed ja swarowskid ja tulemus sai selline.



Mul oli plaan kirjutada pikalt-laialt Soomest, pärlipoodidest, kuhu sattusin seal, oma plaanidest ja muust sellisest, aga kõik see jääb vist siiski järgmiseks korraks. Sügis oma toimetustega tõukab tagant ja täna ei jõua vist. Aga eks see kõik tuleb (:

1 kommentaar:

Tsunft ütles ...

Kus poodides sa pärleid nägid Soomes?
Olen hetkel ise ka siinmail ja tahaks ka uurima minna :)
Äkki tead ka kust fimo Soomest saada võiks?
Kui saad siis palun vasta kaitinc@gmail.com

Aitäh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...