pühapäev, 17. august 2008

Pinky

Järjekordne kee, mis valmis pikemaajalise inspiratsioonitulva jooksul. Kee ise on lihtne, võib-olla isegi liiga lihtne suure kristalli jaoks..aga selline ta on. Mulle meeldib hot pink ja täna pilte tehes avastasin, et juba tükk aega varem valminud käevõru on täpselt samades toonides ning moodustab antud keega hea komplekti. Puudu on vaid kõrvarõngad. Kui leidub huvilisi, võtke ühendust ja tulevad kõrvakad ka ;)


Sain täna hea valguse ja klõpsasin Aurorast ka paremaid pilte. Ka seal avastasin, et tegin varem ühe samades toonides käevõru. Järjekordselt moodustab ka see paar kena komplekti ning vajadusel on võimalik lisada ka kõrvarõngad :) Uus pilt Aurorast on üleval ühes eelmistest sissekannetest.
Uurisin eile õhtul oksüdeerimise saladusi ja kuna mulle tõesti ei meeldi oma vaskse traadi värv, siis asun peagi munaga möllama :D Sain teada veel nii palju, et värv, mida ma otsin, on antiikne vask. Nii et kui keegi oskab mulle 0,6 antiikset vasktraati kuskilt soovitada, siis olge kenad (:

Tänaseks kõik. Homme tuleb veel üks sissekanne ja rohkem polegi mul hetkel midagi näidata ka. Kui ma just täna midagi juurde ei tee. Siis olen natuke Eestist eemal ja püüan ideid Pori folgilt. Seal pidi käsitöölaat ka olema ning ehk leiab midagi põnevat. Tänasel Räpina laadal ma siiski ei käinud, sest peale ühe kuulutuse ajalehes pole sellest kusagil täpsemalt juttu. Äkki see ei toimunudki üldse..ei tea, ei oska öelda.

Ok, ma vuran nüüd rattaga aiamaale tagasi. Eilne spagaat oli ok. Kordusesinemine oli sellise sauna ilmaga liig. Aga muidu oli kõik tore :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...