laupäev, 16. august 2008

Triple Action

Taaskord midagi uut ja põnevat - tegin tutvust eelpainutatud traadiga (memory wire). Meie eelnevad kokkupuuted pole just kõige meeldivamad olnud, aga sel korral olin ma lihtsalt kavalamalt ette valmistunud ;) Vaatasin hoolikalt järgi, kuidas töö "viisakalt" vormistada ja tegelikult polegi sel traadil viga midagi :)
Valmisid 3 keed, millest ema ühega juba minema ruttas. Aafrika stiil. Võib-olla sellepärast, et hiljuti kuulsin tuttava tütrest, kes õpib Kaplinnas juveliiriks. Hullult lahe! Pidi olema raske, pooled on juba välja langenud, aga tegelikult on see lihtsalt väga vinge ala. Ainukeseks miinuseks on töötlemisel tekkivad aurud, mis ajapikku hakkavad tervisele häda põhjustama.



Nii palju veel, et sain täna oma vasktraadid ja lehekesed kätte. Ma ei tea, kas olla pettunud või mitte: ma arvasin, et vask on natuke tumedam ikka. Järelikult ei jää muud üle, kui oksüdeerida teda. Pean asjatundjatelt nõu küsima, kuidas lood on selle oksüdeerimisega. Ja kust seda vedelikku siis lõpuks saab. Lehekesed tundusid ka tellides tegelikult teistsugused, aga nad on vähemalt omamoodi huvitavad, nii et pole häda midagi ;)

Aga tänaseks vist lõpetan ka. Paljud ehted ootavad postitamist, aga ma neid kõiki korraga lagedale ei lao. Siis on huvitavam ;)

Kerget tantsujalga ja vinget spagaati mulle õhtuks..

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...