teisipäev, 23. juuli 2013

Suvised kõrvarõngad!

Hei-hei!

Vihmased ilmad ja suurem kogus vaba aega on mulle lõpuks ometi andnud võimaluse meisterdada vahel õhtuti taas suure naudinguga ehteid!

Kostitan teid siis nüüd vabadel hetkedel oma uute üllitistega ka siin, blogis. Lisaks soovitan pidevalt ka oma e-poodi ja sealseid uuendusi jälgida!

Esimese kõrvarõngapaarina toon teie ette roosilised Julie kõrvarõngad:


Lisaks tahtsin teiega jagada oma avastust - ZurraMurra kohvik-poodi kauni Kuressaare lossi lähistel. Ma astusin sinna mõni aeg tagasi sisse ja lihtsalt armusin sellesse kohta! Minu salajaseks südamesooviks on juba mitmeid aastaid olnud omada kunagi pisikest ehte- ja suveniiripoodi ning nüüd nägin ma esimest korda päriselt ära, missugune see olla võiks. No tõeliselt nunnu leid! Nii et kui Saaremaale peaksite sattuma, külastage kindlasti! Mina satun näiteks juba üsna varsti, täpsemalt järgmisel nädalal, kui seal koos oma noormehega meie puhkust naudin :)

Mõned fotod sellest ülinunnust kohast:

Minu lemmikuks oli selles pisikeses poekeses muidugi ehtelett, kust võis kõike kaunist leida nii kaela, käele, pähe kui ka kõrva!

Superlahedad mereteemalised ujukad! Üleüldse - peaksin ka šnitti võtma ja midagi mereteemalist sel suvel tegema - näiteks ühed vahvad kõrvarõngad...või kuidas? ;)

Selle hubase kohakese tagahoovis saab talviti ka mõnusaid uisusamme harjutada!

No vot :)

Kohtumiseni järgmises postituses järgmise kõrvarõngapaariga!

Teie Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...