teisipäev, 16. juuli 2013

Liblikaga sõrmus

Suvised tervitused!

Loodan, et olete sarnaselt minule hulganisti sooja päikest ja sooja vett nautida saanud ning maitsvaid aiasaadusi igal võimalikul hetkel endale põske pistnud! Mina igal juhul olen - nautinud suve ja teinud ka korralikult tööd :)

Tänase postituse peakangelane, sõrmusele lennanud liblikas, pole aga minu kätetöö, vaid hoopis minu hea sõbranna Kaire kunstiteos, kes otsustas mind Jõhvi rõõmustama tulla ja siin ühtlasi ka minu pärlivarandust uudistas. Tulemuseks Kaire valitud värvitoonidega imeline liblikaline!



Sõrmus on valmistatud antiikkulla tooni toorikule, mille suurus on muudetav ja sobib seega erinevatele sõrmesuurustele :)

Liblikas meenutas mulle kohe juukseklambreid, mida kunagi varasemalt valmistanud olen:




Lisaks leidsin, et meie üllitisel on ka tegelik suguvend olemas, täpsemalt selline:


Eks ole natuke sarnane?
Tegemist on nimelt ornitopthera goliath ehk maailmas suuruselt teise suurima liblikaga, mis on ühtlasi ka tõeliselt kaunis ning mida võib leida peamiselt Indoneesia vihmametsadest :)

Oma ehet meisterdades me sellele eelnevalt midagi sarnast ette ei otsinud, lihtsalt...Kairele meeldib väga kollane värv ja sellest ka seesugune värvivalik :)

---

Aga enne kui blogiveergudelt selleks korraks taas minema lendlen, kiitlen veel natuke ja täpsemalt nii palju, et suured õppimised, millest eelmises postituses rääkisin, on selleks korraks omadega ühel pool - nimelt said mul nüüdseks läbi ka magistrisse sisseastumise katsed ning möödusid need üsna edukalt! Nimelt õnnestus mul saada mõlemasse soovitud ülikooli magistriõppekavale ning valisin neist vana hea Tartu Ülikooli :) Mõnusat järgmist paari aastat mulle TÜ magistrantuuris!

Teiega näeme aga juba varsti jälle!
Tsauki :)
Helena


Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...