pühapäev, 14. aprill 2013

Uus juukseehe ning Viru Nikerdaja laadakogemus

Hei sõbrad!

Kaunist nädalavahetust teile!
Saabuvast kevadest pajatab minu ehtesõprade soov saada aina enam ja enam juuksekaunistusi ning lilleliste mustritega ehteid. Nii panen ka teile täna siia vaatamiseks ja uudistamiseks järjekordse Evita Peroni ehete stiilis valminud pärlitest juuksepaela Janelle.



Muud huvitavat veel nii palju, et jõudsin pingelise ja kiire õpi-ning töönädala kõrvalt nädalavahetusel ka Viru Nikerdaja laadale, mis toimus Jõhvi spordihallis. Laat oli minu üllatuseks tohutult suur ning kauplejaid üllatavalt palju. Muuhulgas oli ka mitmeid ehtetöödega kauplejaid, kellelt hüva nõu ning häid ideid sai. Esindatud olid näiteks Etnoehte, Helmebutiigi ja Carmella ehtelauad ning nende kõrval ka teisi kauplejaid nii kodu-kui ka naaberriikidest. Kokkuvõttes sain laadalt hea emotsiooni - kahju ainult, et rohked tegemised ja kiire graafik laadaks rohkelt ehteid valmistada ei võimaldanud... aga teine kord olen "rohkemaga varustatud", ma loodan :)



No nii - aga nüüd ruttu ruttu tagasi õpi-ja töölainele (väikese erandiga ehtetellimuste valmistamise osas) :)

Teie Helena

PS. laadal osutusid väga menukaks lilleteemalised ehted - meil kõigil on vist tõeliselt suur kevadootus südames! Siit mulle vihje - valmistada rohkem lilleteemalisi ehteid :)



Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...