reede, 29. märts 2013

Häid pühi!

Ma usun, et me kõik oleme õnnelikud selle töövaba märtsikuupäeva üle, mis nii kenasti tavaks saanud kiire graafikuga kokku sobib :) Ka mina võtan pikemaks kujunenud nädalavahetust tõelise mõnuga ning puhkan hetkel Saaremaal. Ilm on siin ilus ja päikseline ning meel rahulik :)

Teile soovin aga samuti kaunist puhkepäeva ning rohket munadevärvimist ja koksimist!


Huvitavalt kombel ei mäleta ma enam enamust luuletustest, mida koolis või lasteaias hoolikalt õppisin. Siiski- kuna olen terve elu üks suur šokolaadi(või) fänn olnud, on mul tänaseni meeles üks armas šokolaadi-teemaline lihavõtte luuletus:

Lihavõttejänes

Oli ilmsi see või unes-
meil käis lihavõttejänes!
Šokolaadimune munes
meile lihavõttejänes.
Oh, et teinekord ei läheks
ära ta nii kibekähku!
Munadest jäi meile väheks,
aga jänes pani plehku...
Küllap jänes jätta tahaks
kümme kilo mune maha,
aga mis seal panna pahaks -
jänesel on vähe raha... :)

Kirjutage, joonistage ja andke teada, kas värvisite ka mune ning nägite lihavõttejäneseid? :)

Teie Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...