esmaspäev, 8. oktoober 2012

Käevõru Laura + uudne kinnitus!


Hei!

Tundub, et nädal on alanud vihmaselt, kuid loodan, et see ei tõmba tuju alla! Teie rõõmustamiseks panen täna siia taas ühe memory traadiga valmistatud käevõru ning näitan, missuguse uudse lahenduse ma selle kinnitamiseks tekitasin!

Olen ka varasemalt memory traadiga käevõrusid teinud (nt Blossom, Hedy, Golden Royalty, Diana jt), kuid neile pole ma kinnitust pannud, sest traat hoiab juba iseenesest üsna kenasti ümber käe. Nüüd aga tuli mulle üle pika aja taas üks tellimus selles stiilis käevõrule ning mõtlesin uurida, kas leidub ka mingi lahendus, et käevõru kindlamalt kinnitada. Ja leidsingi lahenduse! Mul õnnestus Tartust, Kuukivi Helmepoest leida magnetisüsteemil põhinev kinnitus, mille sain kenasti käevõrutraatide külge kinnitada ning mida on kandjal samuti mugav lukustada. Mõned pildid kinnitussüsteemist:



Tundub olevat igati lihtne ja vastupidav süsteem! Loodame, et ehte saaja jääb samuti sellega rahule :)

Kaunist esmaspäeva jätku!
Teie Helena :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...