laupäev, 13. juuni 2009

Diana

Hahaaa! Olen nii uhke oma saavutuse üle - esimene ametlikult õnnestunud eelpainutatud traadist valmistatud käevõru :D Kirjeldus sai uhkelt sõnastatud ning ma ei salga, et tegu on ka üsna uhke ehtega :) Värvidena läksid käiku erk sinine ja valge ning tulemuse kombinatsioon on minu arust ideaalne. Vahele lisatud pärlikübarad annavad minu arust ehtele ideaalse lihvi ning olen rahul ka kinnisega, mis näeb täiesti korrektne välja :)

Behind the scenes jutu kohta aga nii palju, et tänu sellele võrule sain ma küll kirja linnukese oma mitteametlikku ärategemise listi (kunagist ammust esimest katsetust eelpainutatud traadiga ei pea ma mingiks soorituseks), kuid samas lõhkusin meeletult sõrmi ning TANGE! Tundub, et mu ülitervad ja armsaks saanud tangid olid liiga pehmed ikkagi memory wire jaoks ning nii surusin neisse lohud/augud. Nüüd on seis selline, et kui vaja tavalist traati lõigata, suruvad tangid traadi lihtsalt lapikuks ning lõiget ei teegi :/ Andsin täna nad isale ja ta lubas uurida, mis teha annab. Kui midagi välja ei tule, tuleb siiski uued hankida. Ma mõtlen praegu, et vanasti tegutsesin ikka nii hullude vahenditega ja nüüd olen heade tarvikutega niivõrd ära hellitatud, et olen nõus maksma ükskõik kui palju, peaasi, et töövahendid oleksid korras :P


Aga tegelikult arvan ma, et kogu see jama selle traadiga ei heiduta mind ning memory wire ehteid tuleb kindlasti juurdegi ;) Vaja oleks lihtsalt rohkem vahetükke. Ning kinnituse kohta ei tea ma ka veel midagi - hetkel sellele võrule kinnitust ei pannud, kuid palusin proovida, kanda ja seejärel öelda, kas oleks vaja midagi kindlamat sinna :)

Lisasin juurde ka pildi kõrvarõngastest, mis käivad käevõru juurde

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...