esmaspäev, 14. mai 2012

Metallehtekunst: hõbeda töötlemine


Aprillikuus Eestis olles õnnestus mul vahetult enne ärasõitu käia Reeda pool tema armsas kodukeses metallikunsti õppimas. Tulemusena valmis (nii minul kui ka minu noormehel, kes nõustus minuga kaasa tulema!) üks lihtne 925 hõbesõrmus, mida valmistades avanes mul võimalus tutvuda kõigi peamiste metallitöötlemistehnikatega (saagimine, jootmine, lihvimine, poleerimine jm). Suur tänu Sulle, Reet! Niipea kui Eesti pinnal tagasi olen, muretsen ka endale vajalikud töövahendid hakkan kodus katsetama :)

Nii minu kui ka minu noormehe valmistatud hõbesõrmused


Veel mõned fotomeenutused Etnoehte töötubadest aprillis.

Helena ja lihvimismasin. 
Loodetavasti oleme varsti sõbrad ja sõrmused enam laua alla ära ei lenda :)


Minu tehtud messingust sõrmus Etnoehte aprillikuu koolitusel

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...