reede, 18. mai 2012

Lõpupeo ehteid tellima!


Kallid sõbrad!


Just nüüd on paras aeg esitada oma lõpupeo ehete tellimused!



Saada mõni ehe, mis sulle minu GALERIIST silma on jäänud või omapoolne idee aadressile helenahelmenurk@gmail.com ning saa osa võimalusest kanda oma lõpupeol spetsiaalselt Sulle valmistatud ehteid!


Ehted valmivad vahemikus 13-20 juuni. 

Hiljem tellitud ehted valmivad pärast 16.juulit, kuna olen vahepeal taas Eestist ära (seekord Ukrainas maid avastamas!).

Galerii mõningatest varasematest (lõpupeo) ehetest







Minu enda ehted keskkooli lõpupeol

Minu enda ehted keskkooli ballil











Niisiis - kirjuta mulle aadressil helenahelmenurk@gmail.com ja sära oma lõpupeol!

Võid piiluda ka minu poekesse Disainimajas - seal on praegu samuti müügil üksikuid vabu ehteid!



Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...