esmaspäev, 9. aprill 2012

Pastel hairband


Tere taas!

Loodan, et pühad olid vahvad ning puhkusest saadud energiat jagub ka algavaks nädalaks! Kas värvisite ka mune? Mina küll värvisin :D Õigemini - kleepsutasin ;) Laiskus :D Õige munade värvimine tuleb vist alles sel nädalal koos vene kiriku pühaga. Seda tähistame kodustega natuke rohkem :)

Saaremaal ja Võrumaal kleepsutatud munad


Panin siia täna pildi mitte just nii erksavärvilisest, vaid taas kord pastelsete toonidega patsikummist, mille vahepeal oma endisele klassikaaslasele valmis meisterdasin. Pastelsed toonid on minu selle kevade vaieldamatud lemmikud ning ühtlasi on seetõttu ka seekordne ehterallil osalev käekell, mille endale võite võita, samuti pastelsetes toonides. Eelmine patsikumm, mille samale klassikaaslasele tegin, on nüüdseks 4-aastane ning veel täiesti heas korras ja kantav! Usun, et üheks põhjuseks võib kindlasti olla hea kvaliteediga patsikumm, mida selle ehte puhul alati kasutan - olen jäänud truuks Evita Peroni kaubamärgile, mille kvaliteet mulle seni veel pettumust valmistanud ei ole. Põhiline probleem minu jaoks patsikummide puhul ongi tavaliselt asjaolu, et ühenduskoht kipub sageli kuidagi justkui ära kuluma ning seejärel võib patsikas suurema venitamise korral kohe katki minna. Seega - kui põhi on hea ja kvaliteetne, on lootust, et ka muu konstruktsioon korras püsib ;)

Mis seal ikka - vinget nädala jätku teile kõigile ning hoogsat hääletamist!
Nimelt on teil kõigil võimalus anda oma hääl minu konkursitööle! Selleks klõpsa SIIN ja vajuta "Like" või "Meelib" :)
Aitäh kõigile senistele hääletajatele! Mul on hea meel ja suur au, et olen oma tööga teie heakskiidu pälvinud! Ja suur tänu ka kõigile armsatele sõpradele, kes minu võiduvõimalust on suurendanud ning minu tööd ka teistele reklaaminud - aitäh!

Kohtume taas juba järgmises postituses! Palju põnevat on veel tulekul!

Teie Helena ;)

---

Hi everyone!

I hope you had a nice Easter weekend! I did - I coloured some eggs too ;) Did you do it too? Ok - I didn't colour them exactly but I put some stickers on them ;) (you can see them above on the photos)

Today I'm going to post here another accessory that I managed to do before I left to Tartu, Tallinn and Saaremaa last week. Another piece with pastel colours ;) I made this hairband to my friend who had another hairband from me already. She said that she has had it for four years now and it's still ok! I think the reason behind that is the hairband itself, which is from Evita Peroni - good quality.

Anyways - I still have several things to post in here, so make sure you follow my blog every day! ;)

Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...