neljapäev, 5. aprill 2012

Anna oma hääl minu võistlustööle!

Seekordsel Pärlipesa Swarowski-teemalisel ehtekonkursil astub teiste seas võistlustulle ka minu valmistatud pronksjas krookus!



Et anda oma hääl minu võistlustööle, tuleb Sul minna Pärlipesa Facebooki lehele ning klikkida minu töö pildil ja vajutada "Like"/"Meeldib" (KLIKI SIIA)

PS -töös on kasutatud Swarowski läbipaistvaid kristalle, töödeldud roosa kvartsi kettakujulisi kive ning lillakates toonides ametüsti.

EHE ON VEEL VABA :)
Seega - kui ehe Sulle huvi pakub, võid kirjutada mulle aadressil helenahelmenurk@gmail.com
---
Hi everyone!

You have a chance to vote for my Swarowski necklace in Facebook! Just click "Like" ;) (CLICK HERE)

PS - this necklace was made for Pärlipesa's competition and includes Swarowski crystals, pink quartz and amethyst stones.

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...