reede, 28. mai 2010

Tere SUVI!



Tere kõigile!

Taas kord üks postitus üle pika pika aja, aga mis teha - praegu on käes väga kiired ajad! Eksamid toimuvad pea iga päev ja mõnel päeval on neid lausa mitu. Tegemist vajavaid asju ja lõpetamist ootavaid otsi on igal pool, nii et olen koostanud lausa nimekirjad, mis järjekorras miskit ära tegema peaksin. Seekordse postituse illustreerivaks pooleks on viimati valminud klamber ja peaehe - mul pole olnud isegi seda aega, et neile oma postitus pühendada.
Samuti on kehvad lood eelmises postituses juttu olnud pärlitoast, kuna ka seal tehtud pildid pole fotograafilt veel minuni jõudnud. Loodan siiski need kunagi endale saada ja eks siis kirjutan ka pikema jutu juurde. Etteruttavalt aga nii palju, et üritus oli tore, sa in väga palju meeldivat tagasisidet ja sügiseks on juba uueplaanid paika pandud :)
Muide - vahepeal paar päeva tagasi oli mul juubel.
See kõlab üsna kohutavalt - hirmuäratav number 2 on nüüd kaunistamas minu vanusenumbreid. Aga päev ise oli lihtsalt super! Alustuseks sain hommikuse tordiüllatuse korterikaaslaselt, siis suure tordi koos lillede, kaardi, kingituse ja õnnitluslauluga oma poisilt, seejärel üsna huvitava maasikatarretisekoogi oma ak! emalt, Kairelt, siis u 50 kursusekaaslase poolt õnnitluslaulu loengus (ja õppejõud andis mulle kommi ka veel! :)  ), siis üllatuse u 15 kursakaaslase poolt, kes ootasid mind kohvikus ja siis õhtuse üllatuse oma kodulinna sõbrannadelt, kes mulle peaaegu et öösel koogiga külla tulid. Parimaks sealjuures oli nende valmistatud üsna siivutu kalender minu lemmikmeeslaujatest, -näitlejatest. Seega - oli üsna koogirohke päev. Üsna üllatusrohke ka. Ma armastan lihtsalt üllatusi. Olin vägaväga õnnelik. Tõeliselt armas sünnipäev :) Ja tänud kõigile õnnitlejatele - nii smsijatele, helistajatel, lillekimbu ja kommikarbi tootjatele! Teadmine ja tunne, et sinu ümber on nii palju inimesi, kes sinust hoolivad, on sellistel hetkedel lihtsalt kirjeldamatult hea! Aitäh, sõbrad, et minu päeva nii eriliseks tegite!
Nii, ma arvan, et ega mul palju aega enam polegi ja ruttan taas tegudele. 
Asi, millest tahtsin teile veel rääkida on see, et ilmselt tulebki sellest postitusest siin minu viimane postitus enne oktoobrit.

Jah. 
Ma loodan, et te ei kurvasta väga kaua ja naudite sellegi poolest suve ning sügeisel, kui tagasi olen, on mul hulgaliselt ideid ja plaane, mida teiega jagada!
Olge tublid ja tehke seda, mis teile meeldib - see on kõige olulisem!
Ja kui ma nüüd mõnda aega teie kirjadele ja kommentaaridele ei vasta, ärge muretsege - see vastus tuleb kindlasti kunagi, ega ta tulemata jää :D

Kallid teile ja aitäh kogu selle tagasiside eest, mida olen teilt saanud! See on mind alati motiveerinud ja motiveerib ka edaspidi!

teie helena

---

Hi!

I guess I won't write as much as I did up there but I'll still drop you some of the main things. Firstly, the workshop that I had, was amazing! Unfortunately I still don't have any photos of it but when I do, I'll defenitely show you some of them. Secondly - I had my sweet 20 few days ago and again - I'd really really like to thank all my friends who made that day really unforgetable for me! Thank you all! And thirdly, also finally - I guess I won't be able to report you all my ideas and stuff I've done for some time. Don't worry, I'll answer all your questions and comments but it'll be in autumn, maybe. Still - I'd like to thank you all for all this motivating feedback that you've given to me!
Thank you for all that and have a nice summer!
I'm gonna miss you!

your helena



Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...