pühapäev, 4. aprill 2010

Brenda


Hei hei!

Tervitus toredast pühapäevast! Tänase päeva nimeks võib küll julgelt panna "hetk iseendale". Sõna "hetk" võiks isegi asendada sõnaga "päev" :D Hea on olla, puhanud tunne on, midagi pakilist pole samuti kummitamas - pisikesed igapäevaasjad tunduvad täiesti normaalsed praegu :) Sain nädalavahetusel natuke ka pärleid teha, aga samas õnnestus mul ka pere ja sõpradega koos olla ning nüüd on plaan õppida ka veel :) Ma ei tea, kas see on tingitud väikestest toredatest asjadest või üleüldisest kevadväsimuse möödumisest, aga tundub, et vahepeal pea peal kokku löönud lained hakkavad vaikselt taanduma ja ometi on võimalus nautida kogu värskust ja rõõmu, mis praegune aeg kaasa toob. Olen tavaliselt alati olnud see, kes eitab kevadväsimust või kevadstressi vms, tuues vabanduseks, et see on igavate inimeste väljamõeldis :D Nüüd aga tunnen, et läbisin vist ise ka selle etapi - kõige rohkem andis see tunda motivtsioonilangusest. Olen harjunud teguse eluviisiga ja enesele hakkamasaamise sisestamisega, kuid mingil hetkel tundus juba, et juhe on täitsa koos. Teha oli palju, aga ükski ettevõtmine ei toonud kaasa hurraa-meeleolu. Ja pean tunnistama, et ma polnud ainsana selline - ka mind ümbritsevatel inimestel on omad probleemid, millele omalt poolt samuti püüdsin abi anda nii palju kui võimalik. Kokkuvõttes jõudsingi selleni, et sõltun tegelikult nii palju end ümbritsevatest inimestest - kui neil on hea, tunnen ka end hästi. Seega võin väita, et kogu see teiste motiveerimise töö pole üldsegi mööda külgi maha jooksnud tegevus - jõudsin tänu sellele lõpuks ka endani. Päris naljakas - viimati päriskodunt Tartusse tulles lasin emal mulle "endaga hakkamasaamist" soovida :D Ja eks see olegi omamoodi lõpmatu ringi võti - kui saan endaga hakkama, saan aidata ka teisi ja nende heaolu omakorda võimaldab ka mul endal järjel püsida ja hakkama saada.
Müstilised filosoofilised mõttekäigud.

Aga mis seal ikka - laske kevad enda südamesse.
See on väärt tunne :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...