laupäev, 29. august 2009

Nicole


No nii :) Taaskord valmis üks peavõru Evita mustri järgi :)
Kui ehte saajale värvivalikut tutvustasin, oli ta roosat mainides väga rõõmus ning ütles, et see on lausa üks tema lemmikuid. Siis aga ütles ta, et üllatagu ma teda. Ja nii ma tegingi :)




Valisin põhitooniks armsa roosa ning modelliks oli nõus olema minu üliarmas naabritüdruk Anna-Nicole :)

Nicole pakkus mulle eile mu väikest õde oodates seltsi ning uuris huviga, millega tegelen. Kui talle aga täna helistasin ja palusin oma eilset ehet reklaamima tulla, võttis tal tulek kõigest mõned minutid aega :) Tegin Nicolele siis sirgestiga mõned õhulised lokid ning siis tõmbas ta oma pisikesest kotikesest välja imelise printsessikleidi! Kui kleit oli seljas ja ehe peas, nägigi ta välja nagu üks imearmas printsess! Pildid said imearmsad ning ta ise oli ka üsna rõõmus :)
Nii et aitäh talle!

1 kommentaar:

Lucy ütles ...

Olen sinuga nõus, väga armas tirts! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...