teisipäev, 29. jaanuar 2013

Shamballa käevõru


Hei-hei!

Tänu ühele vahvale tellimusele ning vahvale tellijale, kes mulle läbi aastate huvitavaid väljakutseid uute ehete ideede näol on pakkunud, toon teieni täna Shamballa stiilis käevõru - oma esimese katsetuse :)

Olin üllatunud, et tegelikult on see macrame-stiilis punumine täitsa lihtne ja loogiline :) Uskumatu, aga mu vanaema tegeles nooruspõlves samuti selle tehnikaga - ta on mulle macramest mitmel korral rääkinud ning alles nüüd jõudsin nii kaugele, et ka ise asja järgi proovin!
Käevõru tegemiseks kasutasin nailonpaelu ning vahvaid sädelevaid pärleid. Meisterdamise käigus uurisin ka ehete tausta ning selgub, et Shamballa ehetele panid alguse Taanist pärit vennad Mads ja Mikkel Kornerup. Väidetavalt tugevdavad Shamballa ehted sidet kandja ja tema sisemise-mina vahel. Ühena esimestest kuulsustest hakkas eelpool nimetatud ehteid kandma eritellimuse teinud räppar Jay Z, täna võime näha Shamballa ehteid aga Karl Lagerfeldi, Taani printsess Mary, Norra printsess Mette Mariti, Gwyneth Paltrow, Giorgio Armani ja paljude teiste kuulsuste kollektsioonis. Rohkem infot Shamballa ehete kohta leiad siit: http://www.shamballajewels.com/

Olen varunud natuke materjale ning alustan veel täna õhtul ka musta nööriga Shamballa käevõru meisterdamist. Põnevust ja inspiratsiooni on palju - juba järgmise nädala laupäeval olen oma ehetega selle aasta esimesel laadal, Võru Rimi kirbukal!

Hoian teid oma tegemistega kursis :)

Teie Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...