laupäev, 29. detsember 2012

Kuldsed tiivad

Pühademeeleolulised tervitused teile kõigile!

Olen taas saartele jõudnud ning naudin head seltskonda ja rahulikku õhkkonda - Saaremaas on kohe midagi erilist, mis hingele alati rahu toob ja üllataval kombel ka alati uusi ideid annab!

Vabandan, et minu postituste sagedus viimasel ajal justkui rohke lume alla on kadunud! Olen vahepeal üsna tegus olnud - seda nii pärlite kui ka muus vallas - ning luban, et kõik see tegevus leiab kindlasti mingil ajal ka blogiveergudel kajastuse :)

Täna kostitan teid aga aastavahetuse säraga üle kullatud kõrvarõngastega, mille peategelaseks on kuldsed tiivad. Kõrvarõngad on vastvalminud ja ootavad endale omanikku :) Kui neid endale tahad saada, võta minuga ühendust aadressil helenahelmenurk@gmail.com :)


Üheks uusaastasooviks soovin kindlasti ka seda, et uus aasta rohkem käsitööaega võimaldaks - minu parim stressi maandamise viis! Samas on mul hea meel, et mööduv aasta nii hästi on läinud ja iga kulutatud minut muul moel kui meisterdamine nauditav on olnud :) Olen tõeliselt tänulik, et möödunud aasta mulle hulgaliselt uusi põnevaid väljakutseid tõi ning suure hulga huvitavate inimestega kokku viis.

Millised on teie meenutused mööduvast aastast?



Teie Helena



Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...