pühapäev, 25. november 2012

Ehteralli on lõppenud!

Kaunist pühapäeva, armsad ehtesõbrad!

Täna kuulutun välja sel nädalal lõppenud ehteralli võitja.
Küsisin seekord, missugune värv iseloomustab Sind kõige enam ja pakkusin oma lemmikvastuse auhinnaks omal soovil välja valitud ehet minu ehtegaleriist. Tänan kõiki osalejaid - teie vastuseid oli nii lahe lugeda! Mul on hea meel, et meie seas on nii "värvikaid" inimesi :)



Eks ma ise mõtlesin selle küsimuse peale ka natuke ja arvan, et mind iseloomustab kõige enam sädelev värv. Mis värv see selline on? Noh, must, kui ta sädeleb, punane, kui ta sädeleb, valge, kui ta sätendab...sära ja sädelus ühesõnaga :D Mulle meeldib särada. Mulle meeldib tähelepanu. Meeldivad väikse sädeluse ja säraga ehted ja riidedki. Meeldib, kui ükskõik mis asja peal paar litrikest ja pärlikest sädeleb. Meeldib, kui inimese silmad säravad. Meeldib, kui lumi sätendab talvel. Meeldib, kui õhtuses linnas tuled säravad. See toob mulle sellist elevust, mida ma kirjeldadagi ei oska! Paneb mind ootama, toob liblikad kõhtu, teeb igal juhul meele rõõmsaks :)

Millised on aga ehterallil osalejate värvid?

Kärt: Mulle on öeldud, et mind iseloomustab roheline värv, sest ma pidavat sageli olema värske ja ergas nagu roheline lilleke .

Liina: sinine. Sinine on ilus ja pisut jahe värv. Just need sõnad iseloomustavad mind. Ma olen ilus ja jahe iseloomustab mu käsi. Lisaks sinine on merevärv ja see sobib ka minu tähtkujuga (vähk).

Nele: Ma arvan, et punane. Kõik minu tuttavad seostavad mind punasega. Ja kui küsida, mis on mu lemmikvärv, siis on see juba vastamata teada, et punane. Mul on kapis palju punaseid riideesemeid, k.a. punane talvemantel. Ja mul olid 6 aastat tulipunased juuksed. Ma arvan, et ka just nende juuste tõttu ongi mulle see punane külge jäänud :)

Piret: Mind iseloomustab kindlasti must värv. Kuigi veel mõni aeg tagasi pidasin oma lemmikvärvideks roosat ja punast, siis olgem ausad – riided räägivad üsnagi palju omanikust - garderoobis on enamus asjad musta värvi. 
Must on praktiline ning sobib kõigega. Ja kuna mul on hele nahatoon ja blondid juuksed, siis võib öelda, et see lisab mulle isegi värvi juurde. Muidugi on siinkohal hästi oluline ehete valiku oskus ja meik. Ma ei ütle, et ma pidevalt üleni mustas käin, kuid mind on peaaegu võimatu näha ilma mõne musta värvi riideesemeta. Must värv sobib kõikjale, peab oskama vaid seda välja kanda. Veel meeldivad mulle igasugused kombinatsioonid. Nii kui ma näen kuskil tumeroosat-musta riideeset, pean ma selle kohe endale saama! Väga meeldib ka sügavsinise-musta, veinipunase-musta ja valge-musta kombinatsioonid (see käib ka kodumasinate, ilutoodete, mobiiltelefonide jne. kohta). 
Kuna ma olen suhteliselt tujukas tegelinski, siis must pakub mulle rohkelt võimalusi - tahan parajasti peituda halli massi või hoopis vastupidi, silma paista! Kõik on kombineerimise küsimus ja kui on aega, siis uute kombinatsioonide välja mõtlemine nii riiete kui ehete näol, on üks mõnusamaid tegevusi. Kummaline on see, et ma eelistan isegi musta värvi pakendis ilutooteid. Ja et ma eelistan ärkvel olla mustas öös, mil kõik tundub olevat nii salapärane ja müstiline, nii turvaline. 
Viimasel ajal olen end küll sundinud värvilisemaid riideid ostma, sest mulle öeldakse ikka, et ma käin ainult mustas. Mul endal ei ole selle vastu küll midagi, kuid inimesed, kes armastavad palju värve, võivad arvata, et kannan koos sünge värviga endas ka süngeid mõtteid. See pole sugugi nii ning nüüd olengi hakanud mustade toonide kõrvale valima värvilisi pintsakuid ja kampsuneid. Ent mingisugune musta värvi triip või ruut peab ikka sees olema, muidu pole asjal jumet :)

Merike: Must, sest see sobib peaaegu igale poole ja punane, sest see tavaliselt minu puhul kipub täiendama musta! :)

Rita: vikerkaaaarevärv :D Sest mulle meeldib olla rõõmus ja vikerkaares on palju ilusaid, rõõmsaid ja muidu toredaid värve :)

Triin: Roosa ja oranz. Kuna need värvid on soojad ja rõõmsad. Ning usun et need iseloomustavad mind kõige paremini :D Mulle meeldib ka türkiissinine. Kuna see tähistab minu jaoks kui paradiisi randa, kus on sinine kumav meri ja valge liiv. Meri tähendab minu jaoks vabadust. Alati kui ma mere äärde satun siis mu pea on tühi igasugustest mõtetest ja hing ihkab lennata kui vaba lind. Ning ka minu õnnekiviks on türkiis.

Kadi: Helepruun - maalähedane ja sügisehõnguline. Võimalik, et erinevad pruunid toonid on minu jaoks võrdelised mustaga - alati kindla peale minek kuna neile on alati võimalus elu juurde anda, sobitades antud tooni mõne teise värviga (nt. lilla, roosa, valge-must etc). Ilmselt on minuga sama lugu - üksi olles tahan olla võimalikult lihtne ja 'varjus', kellegagi koos olles n-ö ärkan elule.

Kaarel: Sinine-see on mehine



Nii palju vahvaid kommentaare! Nendest parima valimine oli kahtlemata keeruline. Seetõttu otsustasingi valida kaks. Esiteks valisin PIRETI, kuna ka mulle endale on must värv alati meeldinud, aga kappi vaadates tekib küsimus, kas tõesti olengi nii sünge? :D Pireti selgitusest sain aga kätte selle, mida olen ka ise tundnud seoses mustaga - kuna olen samuti heleda naha ning juustega, aitab must mul välja paista! Ja eks see must ole ka alati soliidne - ükskõik mis asja puhul ;)
Teisena valisin välja KAARLI. Lihtsalt seetõttu, et tema vastus on nii lihtne ja loogiline :)

Palju õnne teile! Võtan teiega peagi ühendust!
Teistele aga suured tänud osalemast - loodan, et kohtume peagi järgmisel ehterallil ;)

Kena nädalavahetuse lõppu!
Teie Helena :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...