neljapäev, 18. oktoober 2012

Käevõru "Alexandra"


Tere hommikust, sõbrad!


Alustan tänast päeva postitusega seesugusest käevõrust, mis valmis tellimustööna ühele minu ehete fännile. Olen taolises stiilis käeehet ka varem valmistanud, kuid alati heledates toonides. Seekord oli sooviks musta värvi lilledega ehe ning selline ta sai. 



Ise olen rahul - lisasin lillede südamikuks kaks pärlikapslit, mille erinevateks painutasin ning huvitava kombinatsiooni püüdsin saavutada ka asjaoluga, et õrnade lillede taustas on natuke jõulisem kett.
Loodan, et tellija jääb tööga rahule! :)

Kohtumiseni järgmises postituses!
Teie Helena


3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Megakena käevõru :)

Unknown ütles ...

Helena, kas need lilled on sul endal tehtud? Väga kena tulemus igatahes!
Ma hõikan, kui mul on midagi, millega sellist ehet kanda :)

Helena ütles ...

Hei! :)

Seekord paraku mitte - kardan omatehtud lilli käevõrude puhul veel kasutada, kuna nad on üsna õrnad ja erinevalt kõrvarõngastest või kaelakeest võivad kergelt räsida saada käe peal ning halvemalt juhul katki minna.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...