esmaspäev, 10. september 2012

Wings


Hei sõbrad!

Vabandan, et olen viimasel ajal nii nii harva siia midagi postitanud! Nüüd on sellel lõpp! :)
Nimelt on mul plaanis veel sellel kuul (mitmel) toredal üritusel koos oma ehtega osaleda. Olen juba päris paraja portsu neid valmis meisterdanud ning jagan neid teiega alates tänasest suisa iga päev!
Kui leiate endale neist midagi meeldivat, andke sellest mulle märku aadressil helenahelmenurk@gmail.com ning saate ehted endale :) 

Head postituste jälgimist ja nautimist!

Käesolevad kõrvarõngad on valminud erinevat värvi kettide ja hõbedaste metalltiibadega. Nimelt tegin ma eeltööd ja selgub, et ühe ürituse stiiliks, kuhu oma ehetega lähen, on justnimelt seesugused metall-lisandid. Neid näete lisaks tiiva motiivile minu peatselt postitatavates ehetes veelgi :)

Kõrvarõngad ootavad omanikku!
Huvi korral võta minuga ühendust aadressil helenahelmenurk@gmail.com

Homseni!
Teie Helena ;)



Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...