reede, 1. juuni 2012

Kuninglikud ehted


Hei!

Tänast postitust saadab pildipagas British Museumist, Londonis, kus mul õnnestus ligi kümme päeva tagasi kuninglikke ehteid imetleda. Eile käisin ka Albert and Victoria Museumis ning olin enda peale pahane, miks kõigi teiste muuseumide kõrvalt sinna kunagi varem jõudnud polnud! Kui satute Londonisse, siis soovitan soojalt - AVM on muuseum, kust saate selle õige maigu kuninglikust särast ja ülemaailmsest kunstist! Ja loomulikult, nagu ka enamus teisi muuseumeid, on ka AVM-i sissepääs tasuta! :)

Galerii British Museumist














Siinne pildivalik kujutab vaid osa neist ehetest, mida mul British Museumis näha õnnestus. AVM-is ei saanud ma eile üldse pilte teha, sest sealne galerii ja valgus jätsid mu pildid kollaseks - ongi parem põhjus oma silmaga vaatama minna ;)

Mis seal ikka - rohked ilustused, erakordsed materjalid korallidest, ametüsti, kulla ja hõbedani inspireerisid mind eile ikka meeletult! Veel 10 päeva ja siis olengi taas Eestis oma pärlivärgenduste juures, nagu armastan öelda :D
Agaramad teist on mulle juba oma tellimused ära esitanud, kuid ruumi on veel - kui soovid samuti mõnd ehet ning tahad seda veel juunis kätte saada, kirjuta mulle kindlasti aadressil helenahelmenurk@gmail.com

Palju päikest teile, armsad sõbrad!
Teie Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...