esmaspäev, 28. mai 2012

Pimedas helendav ehtekomplekt


Jah. Ei jõudnud siiski ära oodata, kuni koju jõuan ja ehteid saan valmistama hakata. Läksin poodi ja varustasin end nende asjadega:


Ja valmis selline komplekt:


Väike trikk kogu asja juures on aga see, et ehted helendavad pimedas! Olen päris aus, kui ütlen, et see oli täiesti planeerimata ning selgus alles siis, kui magama minnes tule ära kustutasin ega saanud aru, mis heledad laigud mu laual on :D Ma ei lugenud ega näinud, et fimo pakil oleks olnud midagi kirjas selle helendava savi kohta. Aga noh - iseenesest ju päris lahe ;)




Fimo savi ja mina pole varem eriti suured sõbrad olnud. Ma olen teinud sellest asju küll, kuid päris fimo-armastust minus ka tekkinud pole. Nüüd aga, kui ühtki tähtaega pole kukil ja inspiratsioon võib vabalt lennata, tundub ka savi voolimiseks palju mõnusam. Loodame, et me siiski leiame teineteist :D

PS - ehtekomplekt otsib omanikku! Kirjuta mulle aadressil helenahelmenurk@gmail.com

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...