neljapäev, 19. aprill 2012

Ehteralli võitja on selgunud!


Palju õnne, Natalia Baranova!

Ja suur tänu ka kõigile teistele osalejatele - see, et minu tegemistele kaasa elate, teeb mulle tohutult rõõmu! Aitäh!



Natuke kurb on ainult see, et 150 jagaja vahel osales seekordses loosimises vaid 71 - loosijate hulgas olid vaid need, kelle seinakuulutus oli avalikult nähtav (vastasel juhul ei näe ma jagaja nime jagajate listis). Ise ma sellisele asjale tähelepanu pöörata ei osanud, kuid minu õde, kes on minust suurem arvutiäss, oskas kohe põhjuse välja selgitada.
Seega, kui edaspidigi ehterallil osaleda soovite, on oluline postitada ehteralli kuulutus oma seinale avalikult, nii et ka mina kui loosija seda kuulutust näeksin.

Samuti pakkus õde mulle seekord välja idee, et võiksin teostada loosimise netiportaali random.com vahendusel, ning nii ma tegingi:


Seega - suur tänu veelkord kõigile, kes osalesid! Usun, et teen ehterallisid veel ning seega ei tasu kellelgi heituda, kui õnn täna ei naeratanud! Ühtlasi on kõigil, kel endiselt kellasoov, võimalik kirjutada mulle aadressil helenahelmenurk@gmail.com ning tellida endale see ehe umbes samasugusena või kujundatuna vastavalt oma ideele :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...