reede, 30. märts 2012

Metallehete õpitoad!

Lõpuks ometi!
Ma ei suuda lihtsalt väljendada, kui rõõmus ma olen, et lõpuks ometi on saabunud imeline võimalus osaleda metallikunsti õpitubades!

Tegemist on Etnoehte poolt korraldatavate õpitubadega Tartus ja Paides. Leidsin nende koduka juba tükk aega tagasi ning olin sealse juhendaja, Merliniga kontaktis. Sain teada, et aprillikuus, kui Eestis olen, on mul soovi korral võimalik osa saada koolitustest, kus saab jootmist ja muid metallinippe õppida. Täna saabuski siis listi see imeline ja kauaoodatud kuulutus aprillikuu õpitubadega. Soovitan kõigile! Ise panin end juba üsna mitmele kirja ;)

Täpsemat infot koolituste kohta leiate siit:



Metallist sõrmuste valmistamise koolitus on üks neist, kuhu ka ennast kirja panin! Ootan juba suure elevusega!

Alates pühapäeva õhtust olen taas Eestis (lausa kolmeks nädalaks!) ning siis saab blogi taas paari minu valmistatud ehte võrra rikkamaks :) Olgem valvel!

:)

---


Hello everyone!

Finally - there are some cool workshops for metal jewelry coming up this April in Tartu! I was waiting it for such a long time! I just felt that I need this extra push from someone in order to start making jewelry from metal too. 

Therefore, I signed up for several workshops and just can't wait for them! More information about Etnoehe that's providing those workshops can be found on their website: http://etnoehe.wordpress.com/


In addition, I'll be enjoying my Easter Break pretty soon. It starts...right now!!! This means that tomorrow I'm going to pack my bags and on Sunday I'm flying to Estonia. I'll be there for 3 weeks (!) so - be ready for some new stuff on my blog, cause I'll finally see my beads again!

(PS - those rings on the picture can be made in one of the workshops that I signed up for! Sooo excited!)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...