teisipäev, 24. jaanuar 2012

Inspiratsioon

Tere taas!

Olen juba pikemat aega mõelnud näidata teile, kust oma tööde jaoks inspiratsiooni ammutan. Kuna olen praegu Inglismaal, ega saa hetkel tellimustöid teha ning neid siia postitada, otsustasin kokku panna lühikese inspiratsiooniallika - osalise pildivaramu mind inspireerivatest fotodest. Enamasti saan ideid erinevatest värvidest, vingetest stiilidest ja ilusatest inimestest, sest kes muud kui nemad neid ehteid ju kannavad! Minu kogus on palju moepilte ning kirgaste värvidega looduspilte ning mulle on alati meeldinud kunagi kellegi poolt välja öeldud idee, et see on nii ebaaus, kuidas naised võivad vaadata ja imetleda ajakirjades nii naisi kui mehi, kuid kui mehed samuti teisi mehi imetlema hakkavad, siis on midagi valesti. Kuigi - suures moetööstuses küll vist enam mitte... :D

















































































Kui ise neis pilte vaatan ja järele mõtlen, siis tundub, et mulle meeldivad stiilsed pildid seetõttu, et need panevad mõtlema, missugused aksessuaarid riiete juurde sobiksid, mis oleks see, mis lisaks veel rohkem sära ja vunki. Looduspildid aga tagavad hea ja sooja tunde ning seostuvad ilmselt paljuski minu töökeskkonnaga, kus oma ehteid teen (enamasti suvila). Palju loodust ja hubasust :)

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...