teisipäev, 6. detsember 2011

Sotsiaalse kapitali kvaliteet...

(SEE THE ENGLISH VERSION BELOW)

Minu blogipostituste jaoks üsna tavatu pealkiri viitab ilmselt sellele, et järgnevas postituses tuleb juttu natuke enamast, kui sellest, missuguseid pärleid oma töös kasutasin.
Mulle meeldib mitmekülgsus. Mulle meeldib tegeleda erinevate asjadega. Vahel on küll kahju, et ma üheski asjas täiesti professionaal pole, kuid sellegi poolest hindan enam mitmekülgset maailmavaadet.
Tegin täna Helmehaldjast viimasele hetkele jäänud pärlitellimuse, kuna ootasin veel mõne tellimustöö lõplikku vastust. Paraku ei saanudki ma kätte kõiki vajaminevaid varuosi ning seega pidin pärast loengut veel Pulloveri poest läbi lipsama. Mitmekülgsus seisneb selles, et teel poodi mõtlesin poliitilise kultuuri loengus kätte saadud kavandi sisu üle ja selle üle, kui huvitav oleks tegelikult analüüsida mitte sotsiaalse kapitali aspekte, vaid selle kvaliteeti ennast. Kas lai suhtevõrgustik on pealiskaudne ja väiksem pigem kvaliteetne? Missugune mõte on lihtsatel tere-tutvustel ja mis saab, kui kaovad need niigi üksikud lülid väikesest suhtlusringkonnast? Tundub huvitav teema. Paraku jätan selle aga sotsioloogide või psühholoogide pärusmaaks. Minu kavandi teemat antud arutelu otseselt ei puuduta ning seega ei peaks ma selle pärast ka muretsema.
Mitmekülgsuse teine pool tuleneb aga sellest, et poest väljudes olin taas oma hipi-teemal, kott seemnepärleid täis, mida äsja lusikaga kahest suurest kohvrist väikestesse plastikkotikestesse olin toppinud. See oli nii vahva! Viimati, kui poodi külastasin, ei pööranud ma taolisele ostuviisile üldse tähelepanu, kuid täna, pärast rasket hommikut, mil pidin netipoes valima heleda ja tumeda meetooni vahel, oli reaalselt pärlite katsumine ja võrdlemine nii stressi maandavaks kogemuseks. Õnneks pole nädal seekord raske ja juba homme õnnestub mul traati väänama hakata! On ka põhjust - lähenevad jõulud on seekord üllatavalt palju tellimustöid ritta seadnud ning ajaplaneerimine nõuab nendele töödele keskendumist just nüüd.
Seega, jõudes tagasi alguse juurde - mulle meeldib mitmekülgsus. Mulle meeldib olla mitmekülgne ja mulle meeldivad mitmekülgsed inimesed. Inimesed, kes oskavad tasakaalu leida. Kes leiavad enda kire, hobi, osates  seda oma igapäevaellu, töö ja õpingute kõrvale paigutada. Kirega inimestes on justkui midagi enamat. Nad annavad ka teistele midagi juurde. Või vähemalt ei võta midagi vingumise ja hädaldamise näol ära, säästes närve ja emotsioone :) Leidkem endas need kired!

Luulelise lõpu punktiks räägin natuke ikka asjast ka: seekordset postitust kaunistavad kõrvarõngad, milles kasutasin taas lilla/violetne-kuld mustrit. Tugev, mõnus, kohati lausa klassikaline.


PS. Sain Pärlipesa konkursil oma tööga 3. koha! Tänud kõigile hääletajatele! Parim kink mulle endale on aga teadmine, et seekordne hea tulemus tuli nii vähese reklaamiga oma tööle :) Aitäh, sõbrad!

PS. Nägin nädalavahetusel NO99 etendust "The Rise and Fall of Estonia". Sõnast "võimas" jääb väheks. Kvaliteet on endiselt super. Soovitan. Kui deep teema ei meeldi, siis minge kas või kõhukrampe tekitavate humoorikate stseenide ja andekate näitlejate pärast seda vaatama. Täna on viimane võimalus muide + erinevalt meie külastatud etendusest avaneb täna võimalus näitetrupiga ka vastaval teemal hiljem vestelda! Igati väärt kogemus ;)

---

Hello my dear friends!

Since I know that most of you, that are following me, are from U.S., then - is it snowing there already? I miss the snow so so much! As you can imagine, it is NOT snowing in Estonia. Yet. But it will. I believe that :)

Once again - I have to admit that I'm too lazy to translate all the ideas that I brought out above :P Perhaps, if you're interested, you can use Google Translate... :D
Anyways, I was discussing about the variety of interests. About me myself and the fact that I like people with different interests, because it makes them worth more. It is so embarrassing, but really - writing and reading in Estonian is so much easier for me. I don't know, whether the reason of it is the fact that words seem to have more beautiful meaning, while written in Estonian or the fact that my poor knowledge of English looses half of the ideas written in it :P
But I'll give my best. After 2 summers in U.S. and the fact that I'm gonna live in UK for a while now - I think I just have to adapt it :D So - good luck to me and my English!

About the earrings that you see above - another testing of gold and violet. I'm starting to like this set of colours :)

I hope to keep you updated with my beadings, because there will be a giant bead-week coming up in this week. Lots of orders waiting :) And I'm just so glad!

See you soon!  :)


Helena

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...