esmaspäev, 18. aprill 2011

Isetegija.net kevadine ehtekonkurss

Tere taas!

Soojad ilmad väljas on tõestus nüüdseks tõepoolest käes olevast kevadest.
Ilmselt on see ka inspiratsiooniks, miks üha rohkem kevadisi ettevõtmisi aset leiab.
Räägin täna täpsemalt ühest vahvast konkursist, kus osalen. Tegelikult ei räägigi ma nii palju konkursist endast kui pigem tööst, millega konkursil osalen. Konkursi kohta leiate täpsemat infot siit:


Minu töö, mille poolt saavad portaali kasutajad alates 1. maist hääletama hakata, on selline:


Tegemist pidi olema millegi kevadisega ning töö ei tohtinud olla varem avaldatud.
Ma ei tea, kas tegin parima valiku, kuid vähemalt vastab antud töö konkursi tingimustele. Ainsana on mul kahju sellest, et tööd jäädvustades oleks ma seda asjaolu arvestades võinud mingi huvitavama kompositsiooni kokku seada, aga mis seal ikka.

Muudest tegevustest nii palju, et loodetavasti läheb nüüd paar nädalat taas kord veidike rahulikumas tempos, sest möödunud nädalad on olnud hullumeelselt tegevus täis. Samas on toimunud meeletult põnevaid ettevõtmisi, nende hulgas rafting Piusal ja Europarlamendi saadikute debatt ning sellele järgnevad üritused, mille korraldamisel oli mul võimalus aktiivselt kaasa lüüa. Ühtlasi viibisin nädalavahetusel koolitusel seoses oma suvetööga ning sain nii palju motivatsiooni ja ideid, et enesetunne on kümne palli skaalal taas kord seal kõrgeimate punktide pool.

Olen saanud hakkama ka enda parema organiseerimisega, teinud ära pikad must-do nimekirjad ja loetelud ülesannetest koolis, mille enne suve pean kindlasti korda ajama. Nimekirjad on küll hirmuäratavalt pikad, kuid toovad südamesse rahu, kuna kõik kirjapandu väldib olukorda, kus miski kahe silma vahele võiks jääda või pelgalt ununeda.

Kuna ma pole oma plaanidest siin just väga palju pajatanud, teen seda ilmselt nüüd.

Taas kord sõidan suveks ära ning naasen alles oktoobriks. Selle aja jooksul ei saa ma tellimustöid teha ega ilmselt ka blogi uuendada. Eestisse tagasi tulles viibin siin vaid kolm kuud ning siirdun seejärel algava aasta alguses oma õpingutega Inglismaale, University of East Angliasse. Selle aja suhtes on mu plaanid igatahes juba paigas. Praeguste ideede kohaselt plaanin oma ehtevarustuse Inglismaale kaasa võtta ning loodetavasti avaneb mul seal võimalus ka ehete jootmist õppida. Ma ei tea hetkel küll, kui kallid on seal vajaminevad tarvikud, kuid tean, et vajaminevat kirjandust, mida muidu Interneti kaudu Eestisse tellima peaks, on hulgi.

Vot nii.
Kell on juba nii kaugel, et varsti liigun selle nädala esimesse loengusse, hispaania keelde, ja lasen pühadenädalal alata :)
Ootan Teid kõiki endiselt oma neljapäeval toimuvale koolitusele (täpsemalt juttu eelmises postituses) ning nädala lõpul olge loomingulised ja värvige mune!

Teie Helena :)

PS. olen praegu sõltuvuses lauljatarist Amy Winehouse ja tema mõnusast ning õdusat äraolemistunnet loovast plaadist Frank. Soovitan soojalt kõigile, hoolimata sellest, mida lauljatari kohta väidetakse.

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...