reede, 12. märts 2010

Lady

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - tänane päev algab rõõmuhüüetega!
Sain just teated õppetoetuste kohta ja seda hullumeelsust, mis praegu valitseb, ei suuda miski kirjeldada! Eriti fakt, et mu enamkasutatavale meilile tuli kiri vaid täiendava toetuse kohta, aga olin arvestanud ka põhitoetusega. Siis aga kontrollisin niisama huvi pärast ka koolimeili ja oh üllatust - seal ootas mind kaks teadet. Ühesõnaga - pere, kes mulle kaasa elas, on teavitatud ja plaanid seoses rahaga tehtud. Minu jaoks lähevad need summad mitte šoppamise ega reisitamise, vaid igapäevakulutuste peale suuremalt jaolt. Selle olen juba ammu paika pannud.
Seega - tuleb otsida keegi hea sõber, kes on plaaninud oma summad maha laristada ja temaga kampa lüüa, lootuses, et ehk õnnestub endalgi osa saada sellest protsessist :D

---

Happyhappyhappyhappyhappy day - I just got messages about the school scholarships! What a joy! Firstly, I got only one message about the lower sum. But later I checked my other e-mail and there they were - announcements about both scholarships! I'm really really glad and thankful. Just finished my calls to my family too - they were also very worried.
Since I have made quite realistic plans about the use of my money, I'm gonna have to find someone, who'd just like to spend his or her money and join :D

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...