teisipäev, 19. mai 2009

Lily


Hei hei!
Lõpuks saan siia üles ka oma lubatud ballikomplekti ja seda ka ainult poolenisti - nimelt kõrvarõngad on minult juba ära ostetud :)
Kõrvarõngad olid samasuguste kividega, kolme pärliga ja rippuvad. Kandsin neid ise pärast balli ka paar korda.
Aga muidugi ei saa ma jätta mainimata, mis tore juhtum mul nende ehetega oli: tegin nad parimatest kividest, mille leidsin oma kogust ja olin tulemusega väga rahul, aga nagu ikka, läks mul balliettevalmistustega lõpus väga kiireks ja kogu see rahmeldamine lõppes sellega, et kui lõpuks õhtul kooli jõudsin ja uksest välja astusin, jäi kett autosse mingi asja külge kinni, aga mina ei panud tähele ja tõmbasin sellise hooga, et keti kinnitus läks katki! See oli lihtsalt üks järjekordsetest juhtumitest, mida kogu see balliprotsess endas hõlmas :D Lisaks oli mul jalg enam-vähem kipsieelses seisundis ning vahepeal oli olukord, kus ma ei teadnud, kellega ballile üldse lähen...aga lõpp hea, kõik hea - ball kujunes kokkuvõttes äärmiselt toredaks :) Sain tantsida, mida ma ka väga ootasin, nautisin meeldivate inimestega koos veedetud aega ja olin üpris rahul ka oma kleidi ja muu sellisega :)
...

Nüüd võib eksamiperioodi lugeda peaaegu läbisaanuks ja eks see tähendab ka seda, et püüan siia ühe rohkem postitusi teha ja teid kõiki, mu kallid lugejad, millegi uuega üllatada :)

Kõike kaunist!
helena (:

Kommentaare ei ole:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...