kolmapäev, 11. veebruar 2009

Royal


See ongi siis suuremat sorti projekt, mida kunagi varem mainisin. Ei tea nüüd, kui suur ta ikka on, kuid siiski vahelduseks viimasel ajal harjumuseks saanud mobiiliripatsitele. Komplekti alustades kahtlesin esialgu natuke värvivalikus, sest must punane ja kuldne tundusid kõik üheskoos väga võimsatena. Tulemus üllatas aga mind ennastki. Eriti meeldib mulle kaelakee, mille sain ise välja mõelda. Keed tehes proovisin seda pikkuse mõõtmiseks ja kuna mul oli seljas must V-kaelusega pluus, oli kee kaelas väga väga ilus.
Egas midagi - soovin omanikule edu ehete kandmisel ;)


Otsustasin seekord mitmerealisel käevõrul T-kinnise kasuks

2 kommentaari:

S ütles ...

See on väga väga lahe komplekt. Minu lemmik - tavaliselt ma ei satu ekstaasi neist ehetest, aga see on nii lahedate värvidega ja puha :)
Kuldsed rooshelmed on väga originaalsed.

Helena ütles ...

well, thank you (:
roosidege helmed pärinevad minu tripilt soome, aga kahjuks said nad nüüd otsa :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...