kolmapäev, 21. jaanuar 2009

Heart


Selline tore südamekujuline mobiiliripats on väga teemakohane peagi saabuvale sõbrapäevale. Tegelikult ei poolda ma eriti seda, et sõbrapäev on samuti kujundatud üheks tarbimispühaks, mil poed ostetakse punasest "prahist" tühjaks. See päev võiks olla pühendatud oma sõpradele (või siis armastatule) - koos võiks ette võtta mõnusaid toimetusi ja tunda ennast lihtsalt lahedalt. Paraku kujuneb see päev inimeste vahelt jooksmiseks - üritatakse ühendust võtta võimalikult paljude tuttavatega, kellega muidu pole aastaid räägitud, ja enamjaolt on see tingitud vaid süümepiinadest viisakustunde ees.

Eks see moraali lugemine ole selline nagu ta ole :D Minu sõnad jäävad siiski ainult minu sõnadeks ja eks igaüks ise tea, kuidas ta seda päeva tähistab. Ma ei väida, et ma ka ise väikeste meenetega ringi ei jookse ja vanu sõpru meelde ei tuleta, kuid viimastel aastatel on mul õnnestunud tähistada seda päeva oma väga kallite sõprade keskel ja just see annabki sellele päevale õige tähenduse ;)

1 kommentaar:

Liisu Tool ütles ...

ma ytlen et sõbrapäeva paiku on sul nendega minekut :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...