kolmapäev, 19. november 2008

Trinket


Ja nüüd - üllatus üllatus! Esmakordselt midagi meestele ;D Tegemist on siis ümarast nahkpaelast kaelakee ja käevõruga, millele on lisatud musti, läbipaistvaid ja metalliimitatsiooniga plastikhelmeid. Lisaks ka metallkinnitused ning pikendusketid, mis aitavad reguleerida ehete pikkust.

Võin etterutates öelda veel niipalju, et peagi on tulekul uut pildimaterjali ka teiste meesteehete kohta!

Jääge ootama!
(:

2 kommentaari:

S ütles ...

üüüüüüüüüü :D ( ma lihtsalt pidin seda ütlema, kuna see käis mu peast läbi samal ajal kui ma lugesin sissekannet ) (( ja jah, ma ei otsi enam ctrl+f'iga oma nime, sest mulle on vaikselt kohale jõudnud et seda sa ei kasutagi ))

Helena ütles ...

noo selle kohalejõudmise kohta, et - parem hilja kui mitte kunagi ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...